Set Kecantikan Shaklee – YOUTH – Kekal Muda dan Jelita

Ayahsu tk pernah teruja dengan Set kecaNtikan tapi kali ini Ayahsu terkesima pulak denganya 🙂 Semasa menghadiri persidangan Shaklee semalam, Ayahsu menyaksikan sendiri perubahan ketara dalam masa beberapa hari sahaja dari kulit yang berjeragat, garis garis penuaan hilang begitu sahaja. Macam best pulak hihihi. Ayahsu akan perkenalkan dulu sikit sikit mengenai produk ini. Ini permulaan […]

Revitalizing Shampoo

Ayahsu dulu rambut hitam pekat, beralun sikit, pastu nak buat jadi lurus, hehe ye lah macam best pulak tengok orang rambut lurus.  Nampak smart. Ayahsu belah tengah. Bab bab rambut ni Ayahsu jaga rapi. Tapi selepas pergi buat umrah, Ayahsu macam best pulak jadi botak hehehe So dah takde rambut tak lah nak pakai syampoo. […]