Revitalizing Shampoo

Ayahsu dulu rambut hitam pekat, beralun sikit, pastu nak buat jadi lurus, hehe ye lah macam best pulak tengok orang rambut lurus.  Nampak smart. Ayahsu belah tengah. Bab bab rambut ni Ayahsu jaga rapi. Tapi selepas pergi buat umrah, Ayahsu macam best pulak jadi botak hehehe So dah takde rambut tak lah nak pakai syampoo. […]

KITA MASIH PUNYA PILIHAN

Kita menebarkan jala rezeki di pagi hari Untuk kita kutip di petangnya Namun cerita manusia berbeza Ada juga tebaran itu di malam hari Dan disiangnya jasad di rehatkanHidup ini tidak mudah Dan tidak juga susah Segalanya Allah serahkan untuk kita pilih Kehidupan bukan sekadar rezeki Di dalam kandungannya ada pelbagai cerita manusia Juga cerita alam […]

VIVIX SEINDAH NAMANYA

Vivix seindah namanya, sesedap rasanya, cara pembuatan yang sangat halus dan suci, campuran proprietari saintifik termaju, adalah berasaskan anggur muscadine – salah satu buah-buahan semula jadi paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mengandungi pekatan luar biasa asid elagik dan […]