Revitalizing Shampoo

Ayahsu dulu rambut hitam pekat, beralun sikit, pastu nak buat jadi lurus, hehe ye lah macam best pulak tengok orang rambut lurus.  Nampak smart. Ayahsu belah tengah. Bab bab rambut ni Ayahsu jaga rapi. Tapi selepas pergi buat umrah, Ayahsu macam best pulak jadi botak hehehe So dah takde rambut tak lah nak pakai syampoo. […]

VIVIX, Ayahsu dan Penuaan

Ayahsu nak bagitau, setiap dari kita akan bertambah usia dari masa ke semasa.  Menurut Psikologi yang Ayahsu belajar, ada satu teori kata, bila usia kita dah mencapai 30an, maka penyusutan fungsi biologi kita berlaku sebanyak 1% setiap tahun.  Ini dalam keadaan normal. Kalau kita cepatkan lagi dengan hisap rokok, gaya hidup yang pelik pelik, macam […]

KEPERLUAN ASAS SETIAP INSAN

  Assalamualaikum dan selamat pagi ???????????? Adakah anda selalu merasai tanda-tanda seperti ini? ✅Tertekan dengan masalah di tempat kerja, di rumah, di jalan raya ✅Penat, letih dan lesu setiap kali pulang dari tempat kerja ✅Tidak dapat beri tumpuan di tempat kerja akibat letih ✅Sakit tulang belakang, pinggang apabila melakukan kerja-kerja rumah atau di pejabat ✅Muka […]